Lamborghini Miura P400 Roadster της Hasegawa P400SV kit σε κλίμακα 1/24

Το Miura P400 Roadster ήταν το μοναδικό κάμπριο στην ιστορία της Lamborghini και αυτή τη στιγμή εκτίθεται στο Μουσείο Τεχνολογίας MUDETEC, φέροντας την υπογραφή Sant’Agata Bolognese με μια πολύ ιδιαίτερη ιστορία. Βασισμένο σε ένα P400, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών το 1968. Αφού παρουσιάστηκε σε διάφορες εκθέσεις αυτοκινήτων, το αυτοκίνητο πουλήθηκε στον Διεθνή Οργανισμό Έρευνας Μόλυβδου-Ψευδάργυρου, ο οποίος το μετέτρεψε σε όχημα προβολής που παρουσίαζε τις δυνατότητες χρήσης κραμάτων ψευδαργύρου στα αυτοκίνητα. Το αυτοκίνητο ονομάστηκε ZN75. Αργότερα, επέστρεψε στη γενέτειρά του.









Η Lamborghini Miura P400 Roadster δεν προσφέρεται από κανέναν κατασκευαστή, επομένως αξιολόγησα εάν ήταν εφικτό να τροποποιήσω ένα κιτ. Ήταν μια αρκετά περίπλοκη πρόκληση για επίλυση, ειδικά στο χώρο του κινητήρα, όπου βασικά ο κινητήρας και τα καρμπυρατέρ είναι πλήρως εκτεθειμένα. Ομοίως, το εσωτερικό διαφέρει σημαντικά από την κανονική έκδοση του αυτοκινήτου.
Χρησιμοποίησα ως βάση το κιτ Hasegawa της Lamborghini Miura P400 SV του 1971, αλλά εκτός από τη μετατροπή πρόσθεσα αμέτρητες λεπτομέρειες και έκανα τροποποιήσεις.
Οι κύριες τροποποιήσεις περιλαμβάνουν τη θέση του κινητήρα, τις πλαϊνές εισαγωγές αέρα στις πόρτες, το μπροστινό μέρος του μοντέλου (καθώς η μετατρέψιμη έκδοση αντιστοιχεί στο αυτοκίνητο του 1968, όπως θα δούμε αργότερα), τον πίσω προφυλακτήρα και το κόψιμο της οροφής για να γίνει είναι μετατρέψιμο.
Hasegawa Lamborghini Jota SVR (1975) #21214, κλίμακα 1/24
Πηγή: modelersite.com